Programy Uznania Pracowników dają organizacjom możliwość nagradzania i gratulowania pracownikom ich ciężkiej pracy i sukcesów. Ale jak zrealizować ten plan? Zapoznaj się z tymi krokami, które pomogą Ci wdrożyć plan uznawania kwalifikacji w Twojej firmie. Zbierz dane wejściowe Przeprowadzaj rozmowy z kolegami wokół ich preferencji i pomysłów na program. Świetnym sposobem na to jest wysłanie ankiety, która pozwoli pracownikom dzielić się swoimi przemyśleniami w sposób otwarty i anonimowy. Warto zadać kilka dobrych pytań: Jakiego rodzaju nagrody chciałbyś otrzymać? Jesteś zainteresowany certyfikatami, czasem wolnym, kartami podarunkowymi lub czymś innym? Jakie są Twoje preferencje co do sposobu, w jaki firma powinna promować te nagrody? Czy wolisz osobiście, niż za pośrednictwem poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, itp. Zadając te pytania, otrzymasz całościowe i autentyczne spojrzenie na perspektywy swoich współpracowników. Wyznaczanie celów Posiadanie programu uznawania pracowników jest fantastyczne, ale tylko wtedy, gdy pracownicy wiedzą, do czego mają dążyć. Stwórz plan gry z ustalonymi celami i punktami odniesienia, które pracownicy mogą starać się osiągnąć. Może to być tak proste, jak "Wychodzenie ponad i ponad" lub tak konkretne, jak osiągnięcie celu kwartalnego. Company-Wide Appeal Upewnij się, że niezależnie od tego, jakie stanowisko zajmuje pracownik w Twojej firmie, jest on w stanie osiągnąć cele i nagrody oferowane w ramach programu. Zastanów się nad całoroczną rozmową z pracownikami, aby upewnić się, że są oni nadal szczęśliwi i zmotywowani. W przypadku osób, które wygrały nagrody, pamiętaj, aby przy ich ogłaszaniu uwzględnić ich osobiste preferencje. Podczas gdy niektórzy pracownicy mogą przyjmować pochwały od społeczeństwa, inni mogą preferować bardziej prywatne otoczenie. Niezależnie od tego, niech każdy pracownik wie, że jest ceniony i zasługuje na uznanie.