Jesteś ekspertem w biurowym zamawianiu. Jesteś 10 kroków do przodu, zawsze wiesz, czego potrzebuje twój zespół, zanim się zorientują, że tego potrzebuje. Podczas gdy twoja praca jest często pomijana przez resztę firmy, to tylko dlatego, że nigdy nie musieli iść bez ciebie - i to jest dobra rzecz. Począwszy od materiałów biurowych i środków czystości, poprzez przekąski i kawę, masz to pod kontrolą. Jeśli zastosujesz się do tych czterech kroków, zasługujesz na doktorat z zakresu potrzeb biurowych. 1. Jesteś efektywny Zrobiłeś to wystarczająco długo, abyś znał najbardziej efektywny sposób na uzupełnienie zapasów do następnego dnia. Jesteś na bieżąco z każdym zapasem w magazynie i tymi, które trzeba zamówić, aby twój zespół nigdy nie odszedł bez niego. 2. Masz tajną szafę z zapasami Istnieje publiczna szafa z zapasami, ale wiesz, że jeśli włożysz tam wszystko, zniknie to w ciągu kilku dni. Nie ma znaczenia, ile ktoś ma długopisów lub karteczek samoprzylepnych, zawsze weźmie ich więcej, jeśli będą dostępne. Wypełniasz publiczną szafę dostaw tylko niezbędnymi rzeczami i zapełniasz swoją tajną przestrzeń wszystkim innym, dając swojemu zespołowi siatkę bezpieczeństwa, aby upewnić się, że sprawy zawsze przebiegają płynnie. Będą pod takim wrażeniem, gdy w jakiś sposób będziesz miał wszystko, czego potrzebują, mogą zacząć myśleć, że jesteś magiczny. 3. Masz założone konto Bierzesz stres z zamawiania, ponieważ masz już założone konto. Kiedy przychodzi czas na zamawianie produktów biurowych w dużej ilości, możesz to zrobić płynnie i sprawnie, dzięki czemu masz czas na skupienie się na pozostałej pracy. 4. Planujesz z wyprzedzeniem Spojrzałeś w przyszłość i zamówiłeś wszystko, czego Twój zespół będzie potrzebował, zanim jeszcze to zrealizuje. Zanim przyjdą do ciebie w panice i poproszą o coś, czego potrzebują w ciągu 24 godzin, będziesz miał to w swoich rękach i przekażesz im, więc zamiast prosić ładnie proszę, jedyne co muszą zrobić, to powiedzieć dziękuję.